Dupa succesul campaniei lui Iohannis in mediul online, vad tot mai multe persoane publice (politicieni, jurnalisti) ce incearca sa redescopere roata in domeniul marketingului online, cu precadere in social media.
L-am vazut pe Mazare ca a inceput sa studieze FB-ul iar pe Turcescu cu o initiativa a coagularii unei formatiuni politice, Partidul FB (Fortei Bune). In cazul jurnalistului, il stiam activ online. Despre Mazare, nu stiu. Amandoi si altii ca ei incearca acum sa se promoveze online, incercand sa copieze formula Iohannis. Insa le scapa din vedere faptul ca pe langa necesitatea unor persoane care stiu cu ce se mananca marketingul social media, mai este nevoie de ceva ce reprezinta una dintre legile imuabile ale internet brandigului: CONTENT IS THE KING!
Nu este sufficient sa fii prezent pe retelele de socializare ori ca cumperi publicitate, trebuie sa mai ai ceva: mesaj / continut. Pentru ca poti sa urli, sa tipi, sa te dai cu fundul de pamant, daca nu ai ceva credibil de comunicat, nu ai success! De aceea aceste canale de comunicare sunt “sociale” iar nu “advertoriale”.
foto: creativeunity.com/